با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ توضیحاتی در خصوص بازنشستگی پیش از موعد معلمان
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی در خصوص بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان ارائه کرد و گفت: معتقدم که بازنشستگی پیش از موعد را باید در مناطق دارای تورم نیرو اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در سومین روز از سی‌ و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است در پاسخ به این پرسش که آیا بازنشستگی پیش از موعد را با سنوات ارفاقی اجرایی می کنید، اظهار داشت: قبل از دولت آقای احمدی نژاد معتقد بودیم توزیع نیرو به خوبی انجام نشده است و اکنون هم باعث عدم توازن در نیروی انسانی هستیم.

فانی با بیان اینکه معتقد هستم که بازنشستگی پیش از موعد را باید در مناطق دارای تورم نیرو داشته باشیم، خاطر نشان کرد: این لایحه را دنبال و سپس تصویب کردیم اما آنچه تصویب شد با آنچه اجرا شد فاصله داشت زیرا در آن گنجانده بودیم تا 5 سال سنوات ارفاقی می‌توانیم داشته باشیم.

وزیر آموزش و پروش افزود: در زمان وزارت آقای علی احمدی همه را با 5 سال سنوات ارفاقی بازنشسته کردند و آموزش و پرورش را از خدمات خیلی از همکاران محروم کردند و باید اکنون این موضوع با توازن دنبال شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بازنشستگی پیش از موعد داشته باشیم سنوات ارفاقی قانونی نیست و سال گذشته هم که این طرح اجرا شد از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اجازه گرفتیم و در سقف سنوات افرادی که مایل بودند باقی بمانند آن را لحاظ کردیم.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 18:48 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |